Po dvou letech placení směšně velkého tarifu za služby, které firma ani nepotřebovala (a odhlásit už samozřejmě nešel) jsem konečně přepsal číslo na moji osobu a začal jsem se těšit na nový telefon, na který mám po dvou letech nárok.
Po asi třech telefonátech na zákaznickou linku jsem se dozvěděl, že musím vyplnit jakýsi formulář o převodu čísla plný údajů, do kterých nikomu nic není (RČ, číslo OČ) a poslat ho písemně, faxem či mailem někam do Prahy. Proč to nemohu vyřídit na pobočce jsem nepochopil, ale dobrá. Dotazník jsem odmailoval a čekal další týden, než mi VF napsal, že byl přijat.
Když jsem se na lince ptal, jak to bude pokračovat dál s mým telefonem, slibovali hory doly, že se mi někdo určitě ozve a bude to se mnou diskutovat. Samozřejmě se tak nestalo, takže jsem opět musel volat já. Nu dobrá. Objednal jsem si tedy telefonicky svého mazlíka, několikrát jsem opakoval všechny (opět nepříjemně osobní) údaje, kravka na druhém konci drátu se mne vlezle zeptala, zda nepotřebuji ještě něco a hovor skončil. A já se začal těšit...
Měl bych sem vložit vsuvku o České poště. Nevím jak ostatní, ale já běžně v práci končím v 17:30, cesta domů mi trvá půl hoďky a pošta je 15 minut od nejbližší zastávky. Tudíž fakt, že pošta zavírá v 18h je pro mne poněkud fatální.
Když mi týden nic nepřicházelo, šel jsem (či spíše běžel s vyplazeným jazykem) se na poštu zeptat, zda tam náhodou něco není, zda nepozorná doručovatelka nepřehlédla schránku s mým jménem. Kupodivu ne.
Volám tedy nazpět operátorovi a dozvídám se, že objednávka nebyla udělána. Proč, to už jsem jaksi nedozvěděl. Začalo další martyrium s osobními údaji, zase sliby, že vše je tady co by dup. Dnes, po dalším týdnu, nastal velký den. Utíkám na poštu jako dítě k vánočnímu stromečku a dozvídám se, že místo mého křestního jména použili jiné, které začíná sice na stejné písmeno, jeho výslovnost je však diametrálně odlišná (Zdeněk). Dobírku mi samozřejmě nevydali.
Moje nasranost stoupla na maximum, zavolal jsem tedy na linku pro zákazníky (což mi trvalo 15 minut, protože ti kreténi zase nějak předělali hlasovou samoobsluhu, takže si musíte vyslechnout spoustu veselých hlášek typu "Pokud chcete slyšet dobrý vtip, stiskněte...šest..", než se proklikáte na operátora), zjebal zcela jinou kravku na hot-line (ja vím, chuděra za to nemůže, ale jejím zjebáním se ujistím v tom, že ona zjebe toho zjeba, který to zjebal) a šel domů. Slíbili mi, že se do osmi ozvou. V 19:15 mi přišla z webové brány (viditelně jsem jí dal férovou nakládačku) následující SMSka:
Vazeny pane XXX, na postu YYY jsme odeslali zadost, aby Vam vydali zasilku se zlevnenym telefonem. Omlouvame se za chybu ve Vasem jmene. Hezky vecer, vas Vodafone.
Co mi to je platný, že to tam poslali, když tam zase musím bežet a nemůžu si to sakra vyzvednout na nejbližší pobočce Vodafone, která je nejenže pětkrát blíže než pošta, ale hlavně jede do 20h?
Vodafone, bežte už fakt doprdele!