Hru lze stáhnout pouze přes mobil z MojeLogo.cz, naštěstí díky patchlému firmware mého K750i jsem byl schopen binárku dostat do počítače bez větších problémů. Po chvilce hraní si s Java dekompilerem jad jsem slavil úspěch. Přestože celý kód byl (jako již tradičně v J2ME aplikacích) obfusknutý, třída m obsahovala to, co jsem potřeboval.
Přestože citím jistý morální neklid nad zveřejněním, našel jsem si pár důvodů, které mi rozhodnutí ulehčily: hru jsem si před dvěma lety legálně koupil za 50Kč (mimochodem jediná, kterou jsem si kdy koupil), software není aktivně udržován skoro 3 roky, ale hlavně mne naštval autor, protože se ve vlastní hře ani neobtěžoval zmínit, že půlku práce na ní (nápad, grafika a design levelů) udělal v roce 1983 jistý Matthew Smith a sám jenom provedl konverzi (přestože skoro dokonalou a jako programátorovi mu tleskám). Originál Manic Miner nezná každý a Matthew by si jistě zasloužil nějaký kredit.
Aby to nebylo moc jednoduché, keygen přikládám jako matematickou rovnici, kterou je nutno vypočítat v celých číslech se zaokrouhlením dolů po každé operaci. Co to je XOR a co znamená zápis 0xAABBCCDD si už na Internetu každý dohledá.
REG_CODE = (GEN_CODE * 17) / 19 + GEN_CODE / 10000 XOR 0x40C3DF9