„Ať už prodáváte zboží, nebo zemi – nejdůležitější roli hraje krátké, trefné, snadno zapamatovatelné a lákavé sdělení – značka, chcete-li anglicky: brand.“
„To, čemu věří svět, se stává skutečností. Pokud je prezentace země promyšlená a profesionálně perfektní, dá vzniknout nové realitě.“
„Pomocí promyšlené politické komunikace lze tudíž vyvolávat určité dojmy a názory. Dosáhnou-li sdělení k nějakému tématu (buď na základě četnosti nebo originality) žádoucí hustoty a průraznosti, vytvoří novou realitu, kterou nemůže přehlížet ani ten nejskeptičtější spotřebitel a nejopatrnější investor.“
Základem jakékoliv morálky je vždy určité napětí mezi vědomím reality, tedy toho, co je, a ideálu, jinými slovy toho, co by mělo být. Jak však nahlížet morální profil člověka, který nejenže si myslí, že to, co je, je zároveň tím, co má být, ale navíc je mu jedno, zda něco existuje reálně, nebo jen pouze virtuálně?
Prodávat se nechávají hlavně kurvy a žádná kurva se neobejde bez pasáka...