- - - -
4Buddhas 4Buddhas - Enlightened evolution through psychoactive being
- - - -

----
----

RSS Feed

Jak jsem reklamoval jízdenky

<<<

Buddhead, 09:45:31 10.09.2007, přečteno 2022x

Večer v den mého návratu z USA jsem se rozhodl navštívit svou oblíbenou hospůdku U Čápa. Jelikož jsem si nestihl vyřídit šalinkartu a jízdu načerno jsem nechtěl riskovat, měl jsem v úmyslu zakoupit si v automatu dvě jízdenky po 13,- Kč. Vhozená padesátikoruna napoprvé propadla, napodruhé ji stroj pozřel, aniž vydal jízdenky. Na druhý den mě během návštěvy dopravního podniku napadlo, že zkusím štěstí s reklamací...

K mému velkému překvapení mě přijali velice vlídně, sepsali se mnou krátké hlášení, kde jsem uvedl místo a čas události, a nakonec jsem jim zanechal číslo na mobil s tím, že bude-li má stížnost uznána oprávněnou, ozvou se mi. Pravda, jedna z přítomných zaměstnankyň tvrdila, že na automatech je jasně napsáno, že neberou padesátikoruny, ale když jsem se jí zeptal, proč je tedy na displeji uvedeno 1 2 5 10 20 50, dala pokoj. A světe div se, ještě týž den mi z dopravního podniku zavolali, že má reklamace byla vyřízena kladně a mám si přijít sice nikoliv pro pajcku, ale pro lístky v hodnotě 50,- Kč! Jak se zdá, věci se mění k lepšímu...